dans

aloha. kom precis hem från dansen, det börjar bli stressigt nu. Bara tre lektioner (tror jag?) kvar till uppvisningen och jag vi har en hel ny dans att öva in. Men mest orolig är jag för streetdansen. 3 koreografier att lära in på 4 lektioner, omöjligt? aja, man får göra sitt bästa.

idag var jag så otroligt trött när jag kom hem från skolan att jag ba' somna direkt på soffan. dåligt, jag vet. jag försöker öva bort det där att sova efter skolan eftersom jag sällan sover på nätterna då. Jag fattar inte det där med powernaps, folk säger att man blir piggare av det men jag blir bara sömnigare. Bu för det. Imorgon börjar jag tio över tio. ska jag cykla till skolan må tro? kanske.. vi får se imorn!


bara för jag skrev om powernaps & sömn får ni en bild när jag sover. (och var blond på köpet!)


Kommentarer
Postat av: sofias

haha jaja mathilda ska du cykla, grattis =D

2009-04-20 @ 22:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0