confessions of a shoppaholic.

go kväller. ja, det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss då. Jag ville verkligen se filmen vi hade planerat att se men nejnej, bara en plats kvar då vi kom dit. Vi tog istället en chansning på att "en shoppaholics bekännelser" skulle vara bra och tja, helt okej var den. Fast jag har nog roligare åt tjejen framför mig som skrattade som en stucken gris. Tror faktiskt att hela biosalongen garvade mer åt henne! Isabella är hos mig nu och vi ska snart gå och lägga oss för imorn bitti ska vi på arbetsintervju hos McDonalds på Hotell Linné. Ja, vi lämnade telefonförsäljningsyrket och ger oss ut i restaurang(?)branchen! wish us good luck.



bjuder också på en låt jag gått runt o' sjungt på hela dan. Jag diggar Måns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0