en tisdag, ja

Tralala, just nu är jag rätt uttråkad. ska dra iväg till dansen om en timme ungefär. Håller på att underhålla mig själv genom att lyssna på musik & sjunga, haha. En utav världens grymmaste personer är nog Akon! Han har producerat/gjort så många bra låtar och jag kan nog inte komma på någon låt med honom eller som han gjort som inte är bra. Man kanske inte tänker på det men man hör hans "konvicted-intro" på massa låtar och han har ju upptäckt artiser som Colby O Donis & Lady Gaga som är stora just nu. Nu har han producerat Leona Lewis nya låt Forgive me. Jag diggar honom alltså!

Ja,iallafall. Idag hade vi världens chill-dag i skolan. Eftersom tisdagarna går till frisörlektion x 2 med lunch imellan så hade vi satt ihop lektionerna idag. Man fick välja lite vad man ville göra själv och sen fick man ta lunch när man ville och sedan sluta klockan två. Jag tvättade och stylade Carros hår och hon blev finfin hon:) sen satt alla vi och gjorde uppsättningar på dockorna resten av dagen och snackade om en väldans mycket olika saker. Allt mellan himmel och jord men mest hemska saker faktiskt.. haha. Efter skolan träffade jag Saga i trappen och vi begav oss till Subway. Där satt vi i ett par timmar tills båda drog hem. Köpte med mig en olja för naglarna på stan också, haha. Den ska tydligen påskynda nageltillväxten och har massa vitaminer och sånt i. Haha jaja, det är väl bara och prova! Nej nu börjar 2 and a half men, puss&hej!


det var inte lätt & hitta en bild då han log, inte. Men här har ni honom; Mr akon i egen hög person. Och visste ni att han heter Aliaune Thiam egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0