onsdag

Shoisen. Bloggar från mammas bärbara just nu för jag är så trött och orkar inte dra mig in på mitt rum. Lyssnar på "Next" som är på teven i bakgrunden. Haha det är så mobbat egentligen. Här var en tjej nyss: "Hello my name is Judy and they call me Judy with the booty because, well just look at me!" hahaha rolig tjej.

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Vi hade bara tre lektioner idag fast frisörlektionerna är så långa så dagarna blir långa. Idag skulle vi rulla permanent igen och idag gick det faktiskt väldigt bra. Efter skolan gick jag runt på stan ett tag med Julia och sen drog jag hem till Chris. Har precis bakat med min bror också :) nu ska vi se på tv. Hej då!

Före:
 

Efter:

haha, våra dockor är ju så snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0