trötter

Hallå på er! jag bloggar rätt sent nu, hade precis tänkt o gå & lägga mig men tänkte att jag skulle skriva lite innan. Idag gick jag på stan ett tag med Isabella, kul som alltid :) vi testade vinterjackor och vi har båda fastnat för samma jacka, haha men ausch vad priset svider... 4500, är det värt att lägga ut på en jacka? kan inte riktigt bestämma mig. Men sen köpte vi med oss naturgodis och satte oss på en bänk för vi var så trötta. Jag följde med henne till stationen där hon tog sitt tåg hem och jag hoppade på bussen & mötte på chris och hans kompis :)

Fick inte lång vila hemma, var bara att byta om till danskläderna och cykla iväg. Dansade balett och jazz ikväll, samanlagt tre timmar och jag som inte hunnit äta innan, inte bra alltså. Det var kul som vanligt men nu efteråt är jag helt död! känner ingen ork i kroppen alls och ska gå och lägga mig nu. Imorn blir det att leka med saga på stan efter skolan :D wi, vad jag har saknat henne alltså! blir antagligen en massa prat, ser jag fram emot. :) puss godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för vinterjacka hittade ni?

2008-09-23 @ 18:57:24
Postat av: Mathilda

vi testade fjällrävenjackor(:

2008-09-23 @ 19:03:35
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

men tötis då <33

2008-09-23 @ 19:17:58
URL: http://sagaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha oj, kostar dom så mycket nu?

2008-09-23 @ 22:56:39
Postat av: Mathilda

ja :/

2008-09-24 @ 09:30:23
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0