mitt sätt att koppla av

Vet ni vad? det finns inget så avslappnande som att lägga sig i sängen, krypa ner under täcket när det är kallt överallt, för sig själv och se på dubbelavsnitt av Sex and the city innan man somnar direkt. Haha, det tycker jag iallafall och det är precis så mina vardagskvällar avslutas. De visas ju från 23.00 - 00.00 också, perfekta tiden för att varva ner innan man måste somna. Fast oftast somnar jag efter första avsnittet men det gör liksom ingenting. Det är mitt sätt att koppla av iallafall, alla har ju sina sätt. :)

Dansen ikväll gick rätt bra ändå. Jag missade lektionen förra veckan så jag blev lite efter nu men det ska nog ordna sig. Jag sträckte mig. Igen! jag sträcker mig hela tiden, nu för tiden och jag förstår inte varför. Kanske blir bättre när jag tränat mer ett tag. Nej nu ska jag gå tillbaks tills teven. Imorgon efter skolan ska jag fortsätta mitt sök efter en praktikplats och köpa lite grejer jag såg ut idag. Sen är det dans igen - antingen balett eller modern. Kan inte bestämma mig. Jaja, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du fortfarande tilllsammans med chris? det står inte mycket om honom nu. man vill ju veta!

2008-09-09 @ 11:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0