min bror e bäst

Tjaabbarå. Gu vad jag ser fram emot en riktig hemmakväll i mina favoritmjukisbyxor och Chris mysiga tröja :) jag & Isabella skippade matten idag och drog ner på stan för att fixa min nedrans praktikplats. Lyckades hitta en på världens minsta salong - Lilla klippet precis bredvid min skola. Mina tider kommer vara 9.30 - 18.00! gaah orka med det. Men det är ändå bara tre dagar så det får jag stå ut med. Efter praktikplats-sökandet åt vi på Subway och köpte födelsedagspresent till min lillebror som fyller år imorgon.

Och åh vad söt han är! haha, han kom inspringades på mitt rum idag (efter att ha vart hos sin pappa i en vecka)
Johan: Mathilda, mathilda! det är en tjej som är kär i mig! Hon la en lapp i min bänk idag där det stod: Jag är kär i dig från Klara
Jag: Men vad kul! är du kär i henne då?
Johan: ja det är jag, fast bara lite.
Jag: Jamen är ni ihop nu då?
Johan: neeeej alltså jag är ju bara lite kär i henne. alltså.. 0 till 20 % kär och när man är mer än 20 % kär så är man ihop. Jag: jasså, är det så det funkar?
Johan: Vadå visste du inte det eller?...

Haha han e rolig han. Fast nu ska jag iväg och planera morgondagen då hela släkten kommer och jag fick uppgiften att baka tårta. Vi hörs senare ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: sanna blomstrig

Jag har en fråga, jag vet att de inte angår mig men är bara nyfiken :)

Har inte du och din lillebror samma pappa?

2008-09-11 @ 19:13:41
Postat av: Mathilda

haha nej det är ingen fara. Nej vi har olika pappor men samma mamma :)

2008-09-11 @ 19:46:41
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej, men brukar du vara hos din pappa du oxå?

2008-09-11 @ 20:28:22
Postat av: Mathilda

nej jag bor bara hemma hos mamma (:

2008-09-11 @ 20:30:33
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaa okej, förlåt för att jag frågade så mkt :P:)

2008-09-11 @ 20:37:30
Postat av: Mathilda

haha det är ingen fara

2008-09-11 @ 20:54:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Sanna blom

VEM FAN ÄR DET SOM HAR FRÅGAT MATILDA O LÅTSAT VARA JAAAG ?? :@

2008-09-12 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0