Maria-dagen

Hej där ute! Idag var min sista dagen på salongen och min praktik är numera slut. Var lite tråkigt när man precis hade vant sig med att vara där men det ska bli kul o komma tillbaka till skolan på måndag igen med alla sköna människor :) idag mötte jag Maria på stan efter jag slutat. Vi åkte till Gottsunda Centrum och köpte godis, chips, dipp & läsk. Sen drog vi hem till mig och hade den ultimata myskvällen med singing bee på TV och bara massa gott. Behövde verkligen en sådan kväll, har inte haft såhär kul på länge! :) tack för det marybary. Nej nu ska jag umgås lite med henne, är rätt trött också. Jag skriver imorgon, då kanske jag hittar på nåt lite skojigare att berätta om. Puss!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Fin blogg! Har du kollat min senaste video på min blogg?

2008-09-20 @ 01:10:48
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Mariaa

de va myys :)

2008-09-24 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0