igårkväll

Tjo! Just nu tackar jag mig själv väldigt mycket att jag inte drack igår (eller inte överdrivet mycket iallafall) för att jag hade gärna inte velat må illa idag. Men eftersom jag tog det lugnt med drickan så mår jag prima nu och speciellt efter en härlig pannkaksfrukost. Gårkvällen blev lyckad, tycker jag. Man har ju inte värst mycket att göra men det var kul att träffa på folk osv. Förfesten hemma hos Emelie blev kul den med så det är bara o tacka för en trevlig kväll helt enkelt. Håller på att lägga in bilderna just nu och då laddar jag upp dom i nästa inlägg.

Idag är mina planer att bara ta det lugnt, se klart på ett Gossip Girl avsnitt jag inte orkade se klart i fredags och skriva min filmrecension som ska vara inlämnad imorgon.

Det här hade jag på mig igår:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0