helt vanlig torsdag

God kväll :) idag har jag ingenting speciellt att blogga om. Det var en helt vanlig dag med vanliga lektioner i skolan och sedan mötte jag carro, sofia & julia på stan. Jag & Julle åkte hem till mig och har vart här hela kvällen. Vi myste framför 2 and a half men, next & idol på tv med två chokladkakor och lite surt&blandat. Jag äter verkligen alldeles för mycket godis. I have to s.t.o.p. Imorgon är det fredag och det betyder sovmorgon till 10.10. Börjar då med idrott på Fyrishov.. blä. Min idrottslärare är så dryg också. Men det gör ingenting för det är fredag och de betyder att det snart är helg! åh vad skönt. Nej nu tycker jag att SATC ska börja på teven. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0