happy birthay to you!

nu är världens bästa lillebror åtta år och ojojoj så mycket större han blivit. Har firat honom hela eftermiddagen med släkten här hemma och nu är jag helt s.l.u.t. Fick baka en massa pizzor & två tårtor, fast den ena inte gick nå bra. Till slut hade vi en riktigt bra Fransk chokladtårta iallafall så det fick duga. Just nu är jag så trött så jag känner att jag kan somna när som helst. Ont i huvudet har jag också men det känns lite fel att somna halv tio en fredagkväll? Kanske ska se lite på one tree hill och koppla av. Städa på rummet lite kanske.. eller ringa Bells och höra om morgondagen. Äsch jag hittar på nåt. Känns skönt att jag inte skulle iväg någonstans ikväll iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0