godismorgon

Tjjaaa. idag är mitt humör även på topp :D Jullis kom hit imorse och vi tog Gittan (moppen) till ICA norby och köpte guwdis. Har myst framför idol på tv och hon drog för ett tag sen för hon skulle hem till hennes boyfriend. Själv får jag också besök av min lite senare fast nu låg han och sov som en stock. Tror inte han blev allt för lycklig när jag ringde och väckte honom nyss, haha. Fast nu är sofia på väg, springades, hit. Hon ska hjälpa mig att äta upp godiset och göra mig sällskap. Haha ja, det är öppet hus här hemma ;D

Igårkväll gick vi ju på bio och den var inte så jättebra om man säger så haha. Vi skulle se Wanted men det blev Tropic Thunder istället. Den var helt okej i vissa stunder men dom varade inte så länge ;P menmen. Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är hennes kille?

2008-09-21 @ 17:35:26
Postat av: Mathilda

max heter han :]

2008-09-21 @ 17:45:08
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0