god morgon

Godmorgon världen. Idag börjar jag 11.15 och jag vaknade lite för tidigt så passar på att skriva lite. Idag slutar jag vid två och då ska jag gå på stan med Matilda ett litet tag. Sen ska jag träffa Frida som bor på min gård. Vid åtta ska jag dansa igen och sen kommer Matilda och möter mig på dansstudion så ska hon följa med mig hem &sova här :) så det blir nog en riktigt bra dag. Och idag är sista dagen på den här veckan också, sjukt skönt! vi har ju studiedagar imorn & på fredag som tur är. Nej nu ska jag titta lite på tv och klä på mig. Hej då & ha en bra dag :) 

Kommentarer
Postat av: blondinerna som tar er med storm.

du är söt!

2008-09-24 @ 23:05:46
URL: http://sjuktprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0