God morgon på er :)

vaknade nyss me Julle brevid mig och det är ju aldrig helt fel. Igårkväll var vi ute med en del av de gamla gänget och det var skojigt att träffa Jocke, Simon, Christian & gänget. Vi satt ute och rökte vattenpipa sen drog vi och köpte godis och såg på film hos Jocke. Först skulle vi se på Wall-e, den där nya barnfilmen. Haha fyfan vad den var dålig! Jag blev jätterastlös för dom inte sa nånting så jag bara pratade hela filmen.. hehe. Sen såg vi skräckfilmen the Orphanage (Barnhemmet), på spanska typ. Den var ju en aning bättre faktiskt. :)

Nu ska jag och Julia gå och äta pizza till frukost och sen ska vi dra ner på stan och shoppa lite! det kan behövas för min garderob börjar se lite tom ut (a) haha. Sen ska jag till Chris ikväll eftersom jag inte träffade honom igår. Puss & ha en bra dag!
 
Innan vi träffade Siham & grabbarna spårade vi lite ute...







Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snygga jeans du har, var är dom ifrån?

2008-09-28 @ 13:39:19
Postat av: Mathilda

tackar! dom är från H&M faktiskt

2008-09-28 @ 15:38:53
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0