en onsdag

Hej! :) har inte bloggat nått idag för jag drog direkt efter skolan hem till världens bästa pojkvän och kom nyss hem därifrån. Antar att det har vart en rätt vanlig dag. Testade på kören efter skolan men det var nog ingenting för mig haha. Och jag får lite smått panik för vi ska praktisera nästa vecka och jag har inte hittat nåt! blir galen. Får se om jag hinner springa runt och fråga imorgon. Och på tal om imorgon är det skolfoto imorgon som jag inte orkat tänka någonting på än. men de får lösa sig som det vill. Har inte så mycket att berätta om så kanske återkommer senare annars är det väl god natt :)

Kommentarer
Postat av: siham

HAHAHA , kör är verkligen ingeting för dig.

2008-09-11 @ 18:36:11
URL: http://sihammatowo.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hahaha du.. veeerkligen inte! vi såg ju hur det gick förra gången ;D

2008-09-11 @ 19:47:33
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0