en onsdag

Tja! har vart lite dåligt med uppdateringen idag, var tur att jag skrev imorse iallafall. Blev lite ändrade planer idag, träffade aldrig Frida eftersom jag var tvungen att hjälpa Matilda med en sak. Vi har umgåtts hela dagen och de var längesen vi var med varandra såhär länge, har saknat det sjukt mycket. Hon följde med mig till dansen och tittade på och vi har stått och bakat sen vi kom hem därifrån. Nu ska vi lägga oss i min säng framför en utav världens bästa filmer; Moulin Rouge. Åh vad jag älskar den! och eftersom hon aldrig har sett den så måste vi ju bara haha. I vanliga fall ser jag alltid den med Jullis men det får bli nästa gång :) Tjarå!

förresten! vad tycker ni om den nya designen på bloggen? Matilda hjälpte mig med den. I like it:)

Kommentarer
Postat av: blondinerna som tar er med storm.

asfin design!

2008-09-24 @ 23:04:46
URL: http://sjuktprivat.blogg.se/
Postat av: a

jag ser ingen skillnad! ;O

2008-09-25 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0