early sunday morning

God morgon. Åh vad tråkigt det känns att helgen snart är slut och man måste gå upp i tid igen. Fast det gör nte särskillt mycket eftersom vårt lilla gäng på Linné gör allting mycket roligare, haha. Idag har jag inga planer alls faktiskt. Skulle ner på stan med Matilda men jag kände mig lite krasslig så det är nog bäst att jag stannar hemma. Vill ju inte bli sjuk nu när dansen dragit igång, lillebrorsan fyller år och kulturnatten är nästa vecka.  Känner inte att jag har så specielt mycket att skriva om men jag återkommer senare idag/ikväll. :) ha en bra dag.

& tack för din kommentar sanna blomstrig, jag har svarat som en kommentar efter din!

Kommentarer
Postat av: Kajsa Kellsdotter

och vinterjacka då, vad är det som gäller? Vilket märke av Fjällräven, Boomerang eller Canada Goose är det som gäller tycker du? Finns det några andra fina? Puss! gillar din blogg

2008-09-07 @ 19:05:02
Postat av: Mathilda

Jag skulle nog säga att Boomerang är det som gäller just nu. Fjällräven känns lite som förra året när alla sprang runt med de oversize-ade dunjackorna. Men det är klart, man ska ju köpa de som man tycker passar bäst :) vad tycker du själv?

2008-09-07 @ 20:19:35
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: kajsa

precis! känner också boomerang är bra. Svart eller marinblå? Svårt ju. Svart känns mer klassiskt men då jag är blondin kan mörkblått vara fräscht också. Vad tror du? PUSS

2008-09-11 @ 13:27:55
Postat av: Mathilda

haha vad bra att vi tycker likadant! jo men jag tycker att du ska satsa på en marin/mörkblå. Kommer bli jättesnyggt till ditt hår om du är blond och det blir ju lite roligare med färg också eftersom svart är en sån vanlig färg. puss!

2008-09-11 @ 18:19:46
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0