coldplay

Vet ni vad jag gör just nu? nej antagligen inte men därför ska jag berätta. Sitter och lyssnar på Coldplays nya platta och gamla låtar och gråter på insidan att vi missade konserten som var här i veckan :( Jag & Johanna skulle ju gå på deras konsert men sen i sista sekund så hittade vi ju inga biljetter. När vi sedan skulle köpa utav en kille på Blocket hörde han inte av sig mer och vi stod där utan biljetter. Fy vad elak han är. Och hur glad tror ni att man blir när man står där på praktiken i onsdags och torsdags (när konserterna var) och dom babblar på radion om hur otroligt bra konserterna var? ja du, inte glad alls. Men nästa gång, då ska jag och Johanna vara ute i GOD tid och köpa oss ett par biljetter och stå längst fram och se Chris Martin i ögonen. Mmm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0