upp på fötter igen

vet ni vad? jag orkar inte vara deppig längre för det tjänar faktiskt inte till nånting! jag tänker vara jättestark och se frammåt och framförallt se posetivt på allt. Och tack ännu en gång till mina världsbästa vänner. Idag drog jag till skolan och det var jättekul att träffa tjejerna där, har saknat er jättemycket. Man kan verkligen behöva komma tillbaka till verkligheten igen när nått tråkigt hänt och när ni var där och stöttade mig så gjorde ni allt mycket bättre. :) jag är på så himla mycket bättre humör nu och jag ska försöka skriva mer och lite gladare från och med nu, haha. Nej, nu är det finalen på So you think you can dance. Hej på er!

Förresten, tack för alla era uppiggande kommentarer. Jag har inte svarat på alla men jag har läst alla och ni är jättesnälla!

Kommentarer
Postat av: I

va skönt!! bra inställning där, fortsätt så :)

2008-10-01 @ 23:22:05
Postat av: Mathilda

tack!:)

2008-10-01 @ 23:24:52
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: I

vad har du för lösenord på bilddagboken?

2008-10-02 @ 10:21:35
Postat av: Mathilda

jag har inget lösenord, man måste vara vän med mig ;P

2008-10-02 @ 11:59:34
URL: http://mathldahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0