trött

Hejhej. Kom hem från dansen för ungefär en timme sen och jag är så himla trött så jag funderar på att gå och lägga mig snart. Eller ja, klockan är ju snart elva så det är kanske inte så konstigt att man är trött. Fast jag är nog lite extra trött eftersom jag sov väldigt dåligt inatt. Somnade inte förrän två-tre på natten, det blir ju lite svårt när man har en snarkade Julia brevid sig :). Sen så vaknade jag flera gånger mitt i natten.. vet inte varför. Och vill ni veta någonting rätt konstigt? Jag har drömt nästan samma dröm tre dagar i rad nu! sjukt. Får se om det blir så ikväll också. Imorgon börjar jag halv nio som vanligt och då ska jag ha uppsatsskrivning i tre timmar. Kan ju vara bra att vara utvilad då ioförsig. Efter det har jag bara en lektion: frisörlektion. Och på den så ska treorna få klippa oss ettor så det blir nog ingen jätteansträngade dag imorn. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0