torsdag jau

Hej! idag är det torsdag och det betyder att det är helg imorn, yay. Och i mitt fall så har jag (nästan) höstlov nu :D idag var min sista skoldag iallafall eftersom min klass ska åka till Kista centrum på frisörmässa imorn. No more school for me. Det här lovet ska jag verkligen passa på att vila upp mig och inte tänka på skolan alls så att jag kan få nya krafter och satsa rejält de sista veckorna innan jullovet.

Efter skolan idag gick jag till biblioteket där Julia satt och pluggade. Vi gick och satte oss på Subway och senare kom Sofia och Siham och joinade oss. Vi satt där ett bra tag, från fyra till sex kanske. Vi som hade tänkt att sola orkade inte med det så vi gick runt lite på stan istället. Kom nyss hem därifrån och snart kommer Becka och Josefin över till mig :) vi ska bara ta det lugnt här hemma och se på one tree hill avsnitt. Låter som en skön torsdagskväll, tycker jag. Mamma är inte hemma heller och det är alltid skönt att vara ensam hemma. Nej vi hörs senare :) hejs.


Jag & Carro/Barro/Carola står och fryser på "rökområdet" i skolan,
väntandes på våra vänner. Ja, så äre varje lunchrast haha

Helal & jag på svenskan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0