torsdag

Go kväll! Skriver lite sent idag för min eftermiddag spenderades med Sofia S :) Siham kom hit ett tag senare också och vi chillerillade här alla tre. Jag klippte Sihams hår också! det blev rätt mycke kortare men det passade tyckte jag. Skitdrygt i skolan idag. Jag visste inte att jag inte behöve gå på HVK;n och därför kom jag till skolan helt i onödan. Om jag inte hade åkt dit hade jag haft sovmorgon till kvart i ett, tänk vad underbart! Men nej, istället var jag där halv nio. Jag och Belle gick och åt på Subway och sen följde alla med när hon och Helal skulle ta hål i örat.

Jag och Mica har bestämt oss att vi ska vara pumpor på Halloweenfesten. Det är helt bestämt nu, vi köpte till och med tyg idag som vi ska sy våra dräkter av, haha. Jag vet, riktigt satsiga men det kommer bli så bra! Jag var tydligen ensam hemma den kvällen också så det blir förfest/fixa sig hemma hos mig innan vi drar ut till Knivsta och Helal! alla vi är riktigt taggade, tror det kommer bli jättekul.

Såhär ska jag & Mica se ut på Halloween:



Sen gick vi och shoppade tyg! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0