tisdag

Hej! jag skulle bara kunna gå och lägga mig och sova just nu men det kan jag inte för jag har en massa att göra. Plugga engelska är prioriteringen ikväll för jag ska få bra på provet imorn.. jag måste. Sen ska jag försöka börja med min&Micas Halloweendräkter, städa på rummet (!) och dansa mellan 20.00 - 21.30. Det kommer att bli en låång kväll haha. 
Idag efter skolan var jag på stan med Frida. Vi gick och fikade på Storken, det var mys. :) Kom hem för ett litet tag sen och nu ska jag sätta igång med alla mina sysslor. Hej så länge!

Jag i skolan idag. Vi övade på att föna vågor..


Mica hoppade in & förstörde bilden jag tog på skolan.. haha


Jag gjorde en rosett


och sen spårade det.. med fjädrar

Kommentarer
Postat av: sofia

vart praoade du, dom där 3 dagarna? :)

2008-10-21 @ 20:52:54
Postat av: Mathilda

dom 3 dagarna för rätt längesen? :) på lilla klippet bakom Linnéskolan

2008-10-21 @ 21:18:39
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: hedda

ååh, kan inte du beskriva hur man gör en sån rosett? har ALDRIG klarat av det men det är bara såå läckert! (: puss

2008-10-22 @ 16:02:42
Postat av: Mathilda

jo visst, jag kan skriva ett blogginlägg och förklara hur jag gör om du vill :)

2008-10-22 @ 17:16:44
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0