tisdag

God morgon :) idag är det tisdag och ikväll ska jag sitta barnvakt åt världen sötaste mini-Julia på ett och ett halvt år. Och sen kommer mina två yngre kusiner också vara där så det blir mycket barn ikväll, haha. Vi ska hyra film och se hemma hos dem med chips och popcorn. Blir nog en riktigt mysig kväll, alla kusinerna! och på tal om kusiner så är en annan kusin till mig på besök i Uppsala. Han kommer hit på middag och det var jättelängesen man träffade honom. Jag tror han är runt tjugo nu.. wierd. Tills dess har jag inga planer alls. Duschade precis och ser lite på Desperate Housewives i min ensamhet ;P Nej, nu ska jag gå från datorn. Hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0