söndagmorgon

God morgon världen. Jag vet inte vad som hänt med mig men de senaste helgdagarna har jag vaknat 10-11 av mig själv och vart hur pigg som helst. Inte likt mig! Men det är ju rätt skönt också att inte sova bort hela dagen ioförsig. Hur ska man förklara gårkvällen då? ja, det vart väl lite sisådär. Jag var inte på "party-humör" direkt, det berodde nog på det. Men det var kul att träffa folk man inte träffar varje dag och sen är det ju såklart alltid kul att umgås med tjejkompisarna. Jag hade fått frågan om jag kunde lägga ut min outfit innan jag drog iväg men det vart så stressigt så jag hann inte göra det. Men jag hade på mig en svart tubklänning med "lager på lager-effekt", om ni förstår? :) till det hade jag ett par svarta pumps. Japp, så var det. Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Julia kommer hit om ett par timmar och då ska vi nog ut på en liten promenad, blir skönt det. Jaja, ni får ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med lager på lager-effekt?

2008-10-12 @ 13:59:21
Postat av: Mathilda

om du ser den här klänningen: 377.jpg" rel="nofollow">http://www.stylebystars.com/ProductPopup.aspx?filename=BeigeLayerDressBack377.jpg



från stylebystars.se .Det är en sådan fast svart utan band :)

2008-10-12 @ 18:59:41
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0