skoltrött

Tjaaa. Fy vad jag är trött just nu. Jag vill bara lägga mig i min underbara säng med täcket uppdraget över huvudet och sova tills det blir morgon igen. Jag har blivit rejält skoltrött. Är det okej att vara det så här tidigt? och när man tänker efter så har jag ingenting att vara trött på eftersom vi nästan aldrig får läxor och har bara haft ett ända prov. Men jag är bara så trött på att gå upp på morgonen, dra mig till bussen och gå i skolan heela dagen. Jag önskar att jag kunde bli sjuk nu. Det hade vart passande. Men nu ska jag inte gnälla mera och berätta att jag har klippt som en galning idag. Vi hade klippteknik sista lektionen och idag skulle vi klippa "lika längder". Det var tydligen det svåraste vi gjort hitintills men det var det jag var bäst på, hoho. Snart kommer mamma hem och då blir det tacos, yaay! puss hej.


Här är jag i skolan & har klippteknik. Hittade den när jag letade runt lite, den är alltså inte från idag. Ni kan ju ignorera att jag ser så sur ut, haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

har du köpt en fjällräven jäcka nu??

2008-10-13 @ 20:22:48
Postat av: Anonym

varifrån kommer den där koftan (a) ?

2008-10-13 @ 21:08:09
Postat av: Mathilda

ja, jag har köpt en fjällräven. Det var för ett bra tag sen nu :)



koftan kommer ifrån Gina Tricot

2008-10-13 @ 21:16:04
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0