onsdag

Tja. Jag raderade mitt föregående inlägg för det vart så himla tråkigt, haha. Nej dagen har väl inte vart världens roligaste, en helt vanlig onsdag bara. Gick i skolan som vanligt och sen skulle jag och Mica leta halloween-kostymer. Helal i min klass ska ha Halloweenfest och därför bestämde jag och Mica att vi skulle vara någonting tillsammans. Våra förslag så här långt är: pumpor, banerna i pjyamas, luffare och sen det vanligaste då, häxor. Där tog fantasin slut liksom. Om ni har något förslag så deela med er! vi behöver inspiration haha. Nej men vi ska faktiskt vinna utklädningstävlningen har vi bestämt.

Efter att ha gått till magneten för att kolla på halloweendräkter (och det var lunchstängt) så gick jag och träffade Maria. Vi köpte skor och det piggar alltid upp en. Stannade inte på stan så länge så har mest legat hemma och sett på teve den här eftermiddagen. Ska ut på promenad med Majan om ett tag och sen ska jag iväg och dansa. Hej då så länge




någon som kan ge oss muppar någon idé till Halloween? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0