nyduschad

Go kvälld är ute. Kom precis ut ur duschen och nu är jag fräsh igen, haha. Var jättekul på streeten idag, det gick rätt bra också. Och det är ju bra när det går bra, eller hur? Kan vara uppe lite extra länge ikväll för jag har nämligen sovmorgon imorgon till tio över tio. Min frisörkemi lärare tyckte att vi jobbade alldeles för snabbt så vi kunde hoppa över lektionen imorgon och den nästa vecka. Låter underbart!  Ska försöka klura ut vad jag ska ha på mig imorn också och packa väskan så jag inte glömmer nåt imorn. Vet ni vad vi ska ha för mat imorn i skolan? Curryfisk. Haha det låter sjukt äckligt! men eftersom vi har lång lunch kan vi ju alltid dra till Subway.. mm <3 jaja nu ska jag dra, hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0