mys-söndag

Ibland är söndagar jättemysiga. Speciellt när det är kallt utomhus och man bara stannar inne och myser. Idag är en sån dag. Jag har krupit in i min stora gråa kofta och gjort iordning varm choklad. Sitter och tittar på gamla repriser på teve såsom Greys Anatomy och Desperate Housewives. Mina söndagar går oftast åt till såna saker som att bara ligga framför teven. Att ta det lugnt, helt enkelt. För då är man avslappnad och redo för skola dagen därpå. Fast nu har ju jag sån tur att jag har höstlov och inte behöver gå till skolan imorgon, huhu. Det är riktigt skönt. Det ända som fattas nu är om min älskling vore här :)



Dessutom har jag lyssnat jättemycket på bra musik idag. Har gjort iordning min egna spellista som går på repeat idag. Idag är dom flesta lugna låtar eftersom det passar in på mitt humör idag. Här är den:

Leona Lewis - Bleeding love
Scorpions - Wind of change
Scott Simons - Umbrella
Agnes Carlsson - Champion
Alicia Keys - Like you'll never see me again
Eva Cassidy - Fields of gold
Alphaville - Forever young
Bob Marley & Lauryn Hill - Turn your lights down low
Bon jovi - Bed of roses
Bryan Adams - I will be right here waiting for you
Celine Dion - the power of love
Coldplay - Fix you
Death cab for cutie - I will follow you into the dark
Elton John - Sorry seams to be the hardest word
Gavin DeGraw - We belong together
Gwen Stefani - Early winter
Imogen Heap - Speeding cars
James Blunt - You're beautiful
Jimmy Jansson - Det ända jag vill
Kevin Michael - Ain't got you
Lars Winnerbäck - Timglas
Lifehouse - Everything
Maroon 5 - She will be loved

Kommentarer
Postat av: mb

haha gumman jag ser på dina låtar vilket humör du har just nu <3

2008-10-26 @ 20:09:01
Postat av: Mathilda

haha ja. va lite nerstämd idag ;P <3

2008-10-26 @ 20:10:03
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0