mässan

Ibland diggar jag frisörlinjen stenhårt! Och speciellt när vi får inbjudan att gå på frisörmässan, så som idag. Jag trodde inte att det skulle bli såhär kul och jag var ju nära på att stanna hemma. Men tur att jag, Carola & Maria drog iväg ändå för det var skoj. Det var alltså en frisör & skönhetsmässa i Kistagallerian och vi var nästan alla frisörer och stylister på skolan som åkte. Man fick massa rabatterbjudanden och prova på-saker. Vi blev sminkade och fick peeling för händerna (dom blev riktigt mjuka! haha) och dessutom var hela Bobbys hårstudio där och stylade modeller som sedan hade visning på en scen. Och sjävklart var Bobby i egen hög person där! gah, han är så duktig. Om man ändå vore kändis och kunde få bli fixad av honom. Och inte nog med det, Linda Rosing och Magdalena Graaf var på plats och blev stylade där. Det var extra spännande med Magdalena eftersom jag velat träffa henne såå länge, ända sedan jag läste hennes bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig" som är min absoluta favoritbok. Jag kommer ihåg när jag läste den och tänkte: Om jag en gång träffar henne måste jag berätta hur mycket jag älskade boken. Och nu fick jag ju chansen att göra det! hon blev jätteglad och vi pratade litegrann. Sen tog vi kort tillsammans :) Linda Rosing var också jättetrevlig. En lyckad dag helt enkelt!

När vi kommit tillbaka till Uppsala gick jag och mötte Isabella och vi fikade på Storken från fyra till sju, haha. Det  var jättetrevligt, riden bara rann iväg kändes det som. Nu sitter jag hemma och ska snart cykla hem till Becka :) ha en bra fortsättning på fredagen!


Magdalena Graaf & Jag



Linda blir fixad. Visst är Bobby söt? haha <3


Maria, Linda Rosing & jag


Magdalena blir fixad av Bobby på scenen


En hårmodell


Linda Rosing

Kommentarer
Postat av: julia

jag vill också träffa magdalena graaf !

2008-10-25 @ 00:05:19
Postat av: Holst

15 år, What!



varför blir jag ens förvånad längre. He he cool och se Rosing, stackarn.

2008-11-01 @ 02:20:19
URL: http://holst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0