måndag

Gissa om jag blev förvånad när mamma kom hem från att ha handlat och hon hade med sig julmust. Ja menar skojar dom, så här tidigt? Det är ju liksom oktober och två månader kvar till julafton. Jag har liksom inte ens börjat fundera på jul och allt runt omkring det än. Nej, Sverige är så dåliga på det där. Alla julsaker är framme minst en och en halv månad innan jul och jag tycker att det förstör litegrann.



Så nej, vänta med julmusten tack!

Jag känner mig lite duktig för jag vaknade i bra tid idag - halv tolv. Fast om man tänker efter så är den ju nästan halv elva, eller den skulle vart det i förrgår. Jag ska nog ta det lite lugnt här hemma och halv tre ska jag fika hemma hos en släkting skulle man kunna säga. Hon är mina kusiners mamma och jag ska bli barnvakt åt världens sötaste unge så idag ska jag få träffa henne och "bekanta" mig lite med henne haha. Ikväll blir det planering hemma hos Becka, haha. Kan inte berätta vad det är vi ska planera men om det går att fixa kommer det bli askul! Så det ska bli kul att träffa tjejerna ikväll. Jag uppdaterar senare, tills dess får ni ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0