lördagmorgon

God morgon. Kom precis hem från Becka där jag sov igårnatt. Vi var massa tjejer där som hyrde skräckfilm & såg. Det var jättetrevligt :) Hann inte blogga igår för jag var på stan med Maria & Betti och sen drog jag till Becka nästan direkt. Om ett par timmar kommer Becka och Josefin hit och så ska vi planera lite (huhu (6) och senare ikväll ska vi dra till de dära skumpartyt.. haha mobbat jag vet men det blir säkert skoj. Puss, hej & ha en bra dag!

Här är vi på skumpartyt förra året, haha:






Kommentarer
Postat av: Anonym

heeejsan :D, kan du inte lägga ut en bild på din outfit innan du drar iväg på skumpartyt ? :)

2008-10-11 @ 12:29:44
Postat av: Mathilda

jo visst, det kan jag göra :)

2008-10-11 @ 12:44:42
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh så gullig du är :D, har du några tips om vad man ska ha på sig, typ för skor och hur man ska ha sitt hår? de är ju skumm där och förstör frisyren

2008-10-11 @ 14:24:40
Postat av: Mathilda

haha :) jag tänkte köra på ett par högklackade skor eftersom det passar bäst till fest men det kan ju bli lite jobbigt med tanke på att man ska dansa och stå i kö i evigheter. Jag tycker att du ska ha håret precis som du vill, det kommer antagligen förstöras hur du än gör, haha. Förra året kom inte skummet förrän de sista tre timmarna och då vart det bara förstört sista tre timmarna liksom. :) hoppas att jag kunde vara till hjälp.

2008-10-11 @ 15:27:44
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0