lördagkväll

Hejhej! Pjuh, äntligen kan jag ta det lite lugnt. Kom nästan precis hem och eftersom tjejerna kommer när som helst så var jag tvungen att skynda mig jättemycket. Idag skulle jag, mamma & lilljulia åka och rida och inte visste jag att det låg 12 mil bort! jag hade visst lyssnat lite dåligt men det gick ändå. Vi åkte nio imorse och vi kom hem runt sex. Och jättekul var det. Det är kul o rida, synd att man inte hinner göra det så ofta.

Så just nu gör jag inte särskillt mycket förutom att väntar på att tjejerna ska komma över. Vi ska fixa oss lite här (och jag ska få hjälp med städningen (a) innan alla andra kommer. Hoppas ni har en trevlig lördagskväll för det planerar jag att ha! :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0