kent <3

Tja. Just nu dunkar jag Kent-musik på (nästan) högsta volym. Fan va bra dom är alltså! jag tycker det är jättesynd att det kallas "emo-musik". Jag tycker inte alls deras låtar har något med att vara emo och göra. De är grymma och de var minst lika bra live. Jag och Julia var ju på deras konsert på min födelsedag för ungefär ett halvt år sen. Det måste vi verkligen göra om! Fast den gången kanske vi inte ska dra ända till Gävle för där tappade vi ju bort oss direkt, haha. Ne men de är så skönt att lyssna på dem, det passar alla tillfällen. När man är ledsen, arg eller glad. Ja, jag hade väl inte så mycket mer på hjärtat förutom att jag skulle gärna uppskatta om ni slutade fråga vad som hänt mellan mig & Chris. Jag tycker inte att det är helt rätt att skriva ut här vad som hänt så snälla, sluta fråga. Tack:)

Kommentarer
Postat av: johanna levine

jag håller verkligen med mig mathilda om kent. så tråkigt att det ses som emomusik. de är så sjukt jävla bra!

2008-10-04 @ 18:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0