hösten är deprimerande

Jag har kommit in i en höstdepression. Seriöst, jag pallar ingenting just nu. Det är inte så att jag är ledsen eller nåt jag bara orkar inte med nånting. Ser liksom ingen poäng med att gå upp och gå till skolan, att ens fixa till sig när man går till skolan, att gå på dansen,  nej ingenting. Och det är saker som jag alltid har tyckt vart viktigt men nu struntar jag bara i allt. Om man bara kunde bli smittad av någon och bli lite förkyld så man kunde vara hemma. Fast det kanske inte skulle hålla så bra i längden. Nej, jag behöver att någonting roligt/bra händer i mitt liv just nu för det är så otroligt trist och deprimerande. Blää! Nu ska jag se på 2 and a half men och sen är det dans, förhoppningsvis piggar de upp mig. Hej då. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0