chillerill-dag

tjenisen. Kom hem från dansen för ett tag sen och ja är helt slut nu. Och jättehungrig! fast det finns inget o äta här hemma och mamma är i stockholm så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet.. jaja. Idag var världens skönaste dag i skolan. Uppsatsskrivningen gick bra, sen lunch på två och en halv timme och sedan var det dags att treorna skulle klippa oss. Jag klippte lite på längden och sen fixade jag till min sne-lugg. Vart bra fast man ser ingen större skillnad direkt. Efter det slutade jag iallafall, halv tre. Gick på stan ett tag med Siham, Julia och Sofia (och Carro ett tag:), det var mys. Sen drog vi hem till mig för att jag skulle färga Julias hår. Det vart jättesnyggt. Kan lägga upp en bild om jag hittar någon lite senare. Nej nu ska jag se på de sista tjugo minutrarna av Desperate Housewives. Puss!

Sofia tog lite bilder när jag färgade håret på Julle :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0