fredag&lördag

Tja. Har vart lite dålig på att uppdatera igår & idag men här kommer en sammanfattning av båda dagarna.

Fredag: Klassen skulle på studiebesök på UNT inne i stan. Träffade Siham, Sofia och Isabella på stan på eftermiddagen. Vi satte oss på Waynes i några timmar och fikade, var mysigt det. Sen åkte vi och hyrde film. köpte godis och tittade på White Chicks hemma hos Sofia. Sen såg vi på Svensson Svensson och sen.. ja sen spårade vi. Haha ni är så roliga, lovar att jag inte haft så kul på länge.



Lördag: Vaknade vid nio imorse för jag, mamma och Johan skulle till Stockholm. Lill-Julia har nämligen fyllt år, tretton år! och då måste vi ju såklart fira henne. Min present var att jag skulle färga och klippa hennes hår och sen köpte vi en ridhjälm till henne också. Sen köpte vi god mat och bakade en tårta. Det vart riktigt lyckat och håret blev fint. Tog tåget hem runt sex och sen vart det bråttom för jag skulle träffa tjejerna igen på Filmstaden klockan åtta. Vi såg Sihams efterlängtade film Twilight som var helt underbar! åh, jag älskade den. Kom hem för ett litet tag sen och snart ska jag sova. Hejs!

FÖRE


EFTER



resultatet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0