torsdag

fan vad jag inte pallar historia alltså. Har skjutit upp det mesta till sista dagen också (idag) och jag pallar inte ikväll. Har försökt sätta mig ner med boken men jag blir så okoncentrerad och börjar göra annat direkt. Nej tyvärr så var inte Napoleon och de politiska ideologierna någonting för mig.

Idag drog jag ner på stan efter skolan med Betti och Maria. Vi letade present som Maria skulle köpa åt Louise och sen vart middagen på Burger King. Eller för mig och Betti iallafall för Maria lekte att hon bantade.. haha. Nu sitter jag här och har världens ångest för provet och ska nog hoppa in i duschen snart. Fast det är iofs 2 and a half men på tv.. hmm, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0