stressig fredag

Amen tjena folket. Idag var nog min otursdag, är det inte fredag den trettonde eller nåt? nej fjortonde kanske.. jaja otur har jag ivarjefall haft. Fast dagen börjadr bra dock, jag drog till skolan för att fixa de sista grejerna, sa hejdå till de flesta och sen begav jag mig till Fyris där jag satt och pluggade med Siham hela eftermiddagen. Jag var så taggad på mitt skolbyte så vi gick ner mot stan och köpte lite nya saker. Typ mappar, block osv. Sen när klockan var runt 6 så var jag helt utmattad och drog hemmåt. När jag väl sätter mig ner för att leta efter nycklarna så upptäcker jag till min inte så stora förvåning att jag har tappat dem. Jamenar varför, varför, ska det alltid hända mig?! Och speciellt när min mamma är borta också. Ringde till henne och hon var inte ens förvånad den här gången. Jag cyklade hem till Becka (hade bara cykelnyckeln kvar..) och där fick jag vänta tills min snälla mamma åkte ända till Uppsala igen för att lämna hennes nyckel och sedan åka tillbaka. Min kväll spenderades hemma hos Becka med Majan och Kajsa och vi hade så trevligt så. Nu kom jag nyss hem och fick order att ringa Chrille om tio minuter. Bäst att man gör det då, haha. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0