snabb genomgång av dagen

Amen tjenare. Lite sen uppdatering idag för jag har haft fullt upp alltså. Var i skolan såklart och efter det var det fotbollsturning och den tittade vi på. Eftersom jag skulle hänga lite med Maria efteråt och hon var med och spelade fick jag sitta där (superhungrig....) och titta på helaaaa turningen. Haha men det är lugnt, jag åt tillräckligt när vi kom hem och det gjorde inget att ja fick sitta där för jag fick ändå sällskap av Betti. Vi hade kul för oss själva och kommenterade alla killarna haha. Sen drog jag och Maria hemmåt. Först åt vi mackor hos mig, sen fick vi höra att det skulle bli potatisgratäng hemma hos henne så då sprang vi över dit och åt med hennes mami & papi och kusin :) och sen drog vi till Ica för att köpa godis. Eller nej, jag köpte godis. Maria köpte en mango.. ivarjefall så drog vi hem till henne igen. Jag rensade hennes garderob lite, vi drog hem till mig och hon rensade min litegrann och hon drog för typ en halvtimme sen. Nu är klockan halv tolv, jag är helt död och skulle kunna somna vilken sekund som helst. Min dag idag har vart lite deprimerande. Eller iallafall periodvis, har vart sjukt irriterad på alla bara.. illa. Tur att jag har Maria som kan kontrollera mitt humör haha. Vad vore jag utan dig? ;D Och dessutom har jag snott hennes Skrapan-tjocktröja också så jag känner mig lite cool när det står Refai på ryggen. Jaja, nu är det sängen som gäller. Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0