saw 5

Amen tjeena. Jag kom hem från bion för ett litet tag sen. Var på premiären av Saw 5 med Chris och jag måste säga att det var en besvikelse. De fyra tidigare filmerna har vart mycket bättre och de borde nog inte ha gjort den här filmen. Den var bara konstigt, eller så var det för att jag inte förstod det mesta haha...

Idag hade jag skön skoldag. Hade bara två lektioner, började rätt sent och slutade tidigt så det var chill. Satt kvar i matsalen med "gänget" och sen gick vi runt på stan ett tag. Jag köpte med mig lite olika rengöringsprodukter, en hel serie faktiskt, hoppas att dem är bra. Och sen en mysig stickad tröja och en stor mössa. Skulle träffa Chris på stan vid halv tre, självklart kom han runt fyra -.-  men det gjorde ingenting så vi begav oss till hans boxningsträning i Flogsta och där tittade jag på. Sen drog vi hem för han skulle duscha osv, sen var det bio ju. Ja, det är väl typ min dag :) imorgon ska jag försöka dra mig iväg och sola i Sunnersta om jag orkar. Hej då!


Kommentarer
Postat av: CAROOOOLA!

JAG BLIR JU LESSEN!

Du kan ju inte vara seriös att den var dålig, jag har ju sett fram emot den hur mycket som hellst?!

2008-11-08 @ 10:39:53
URL: http://carolineenkoping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0