pannkisar

Vet ni vad jag håller på att lagar? Pannkakooor :) i love it. Mamma kommer hem snart och då ska vi äta tillsammans för det har vi inte gjort på länge. Sen ska jag pluggeliplugga. Matte och skriva om två repotage, funny.. Och vet ni vad som inte är så särskillt funny? att jag spenderade hela min j*vla helg till att plugga politik och när jag väl ska göra provet så ska jag tydligen inte göra det helt plötsligt? Det tycker jag var jätteelakt. Fast nu får jag två veckor till på mig och då hinner jag ju plugga mer men seriöst, inte acceptabelt Uffe. Och vet ni en tredje sak, att jag känner att jag har börjat skriva alldeles för mycket om skolan och plugg, det lär ju inte vara så kul att läsa om? Nej nu blir det skärpning. Oj nu bränner jag pannkakorna oxå, vi hörs senare!



oj juste, jag glömde nästan bort att berätta att min första dag på nya skolan gick riktigt bra, tror jag kommer trivas bättre här än vad jag gjorde innan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför byte du skola egentligen? du verkade gilla frisör linjen ju :S

2008-11-17 @ 18:45:10
Postat av: Mathilda

nja, jag tyckte inte om det egentligen, gick mest dit för jag var tvungen & tänkte inte så mycket på det direkt. Men jag började inse att de faktiskt är viktigt att gå med folk man trivs bra med och inte ha den där "neej inte skola imorn"-känslan varje kväll. Och dessutom kan man bli så mycket mer när man läser sam. Så tänkte jag :)

2008-11-17 @ 19:20:54
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: mb

SAM ROCKS :D (not)

2008-11-17 @ 20:20:53
Postat av: -

Vad valde du för linje nu?

2008-11-25 @ 17:40:47
Postat av: Mathilda

SPIEP (sam internationell ekonomi och politik)

2008-11-25 @ 18:55:55
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0