onsdag

Hej där ute. Idag har vart en jätteskön dag. Tog en lång sovmorgon och halv ett kom Chris och vi myste hela dagen hemma hos mig. Sen skulle han iväg på träning och jag också lite senare. Det var jättekul idag på dansen, det var street och Thomas gör alltid så roliga koreografier. Idag dansade vi slampig dans till "Lady Marmalade" ur Moulin Rouge filmen, haha. Men det var skoj, han hittar alltid på så mycket olika saker och det blir liksom alltid kul att gå dit. Bokade även biljetter till Saw 5 premiären på fredag, idag också. Vad dom tog slut snabbt! De släpptes inatt och jag tror att ca 80 biljetter redan sålts och det går inte att reserva längre, haha. Skojigt. Tur att jag hann få två stycken då. Nej nu ska jag väl titta på ett avsnitt av One tree hill eller Gossip girl och sedan gå och lägga mig. Börjar tio över tio imorgon så det är rätt skönt. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0