i taket lyser stjärnorna

Hej. Jag läste precis ut boken "i taket lyser stjärnorna". Det tog bara en vecka för mig att läsa ut den. Kanske för att jag läst den förr eller kanske för att den är så bra. Den är sorlig och jag började gråta förra gången också i slutet. Kanske borde sluta läsa så hemska böcker, kanske. Nästa bok jag ska ge mig på är "Om jag kunde drömma". Det är boken bakom filmen "Twilight" som vi såg i lördags. Jag fastnade för filmen och jag kan tänka mig att boken är minst lika bra. Det finns ju tre fortsättningar också. Perfekt. Nu ska jag sova för jag är supertrött. God natt där ute.

updaterat. Ibland är det skönt att läsa om människor som faktiskt har det värre än en själv, när det inte är så lätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0