amen tja

hej&hå. Lördagskväll då och jag tittar lite på The Hills i min nya, stoora, sköna säng som jag fick idag av mamma. Vart jätteglad, hon kom hem från Stockholm och lämnade den som överraskning. Äntligen har jag en säng som har ben, haha. På min förra så hade dem gått sönder så det kändes som att ligga på marken. Den här är större också, mycket skönare. Jaja, nu ska jag sluta tjata om min säng. Dagen har bestått av politik, politik och åter igen politik. Har pluggat i flera timmar och Julia kom förbi ett tag också och hjälpte till eftersom hon gjort samma prov igår. Sofia var här ett tag imorse också. Vi skulle egentligen åka och sola men båda var för lata för det. Ska börja göra mig iordning snart och åka hem till Chris och spendera kvällen där. :) hej då så länge.


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA ofta du fick en säng, hur fick du hem den? :D

2008-11-15 @ 18:29:14
Postat av: Mathilda

hahha ingen aning! ja fick inte se, de va typ en överraskning när ja kom in på rummet ^^

2008-11-15 @ 19:27:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0