träningsverk.

God morgon! Ja, morgon blir det för mig eftersom jag vakande för en timme sedan. Just nu lider jag av en väldig träningsverk efter friidrottsdagen igår. Det är så tråkigt att sova bort halva dagen också men så blir det ju ibland. Maria kom hit igårkväll och vi drog till centrum för att hyra filmer och köpa dipp. Det blev två helt random filmer som vi aldrig sett förr och vi hann bara se på en utav dem.

Dagens planer då.. ja, jag måste dra till dansstudion för att köpa biljetter till vårshowen åt mamma, lilla julia, min julia och siham. Sedan ska jag iväg och lämna tillbaka filmerna och ikväll blir det någonting hemma hos min Julia eftersom hon är ensam hemma. Jag fick med mig Sofia att gå följa med till dansen & centrum så vi får oss en liten promenad där, alltid mysigt. :)

Idag fick alla brev om vidare de fick sommarjobb eller inte och yay, jag fick! Jag fick dock inte där jag hade sökt.. Hade velat jobba på dagis som Sofia fick men istället blir det tre veckors jobb på Glimmervägens vårdboende. Japp, jag ska jobba med äldre människor som bor på hem :) mina arbetsuppgifter blir att gå på promenad med dem, socialt umgänge med de boende och hushållssyslor. Jamen perfekt? hahaha. Lite komiskt är det faktiskt men man måste ju testa något nytt ibland. Julia fick på Lurbo så hon ska hålla på med hästar hon, perfekt för henne ju. :) Ska ni sommarjobba i sommar? och isånnafall, vart? Nej nu måste jag göra mig iordning. Puss hej

Kommentarer
Postat av: mih

fyfan vad kul att jobba med hästar!

2008-05-16 @ 16:55:56
Postat av: glitterandbling

hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-16 @ 17:38:05
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: Lexie

träningsvärk är härligt :D

2008-05-16 @ 18:02:12
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: jenna

ja, svart och rosa är snyggast tycker jag :)

2008-05-16 @ 19:04:07
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0