stockholmsbesök

Hej på er! Jag kom just hem från Stockholm där jag spenderat dagen med alla 9orna på skolan. Eller ja, jag kanske inte umgicks med alla men.. Det var faktiskt rätt skoj. Dagen började med att Julia och jag vaknade upp hemma hos mig. Bussen hämtade upp oss på skolan och vi fick skjuss direkt till Naturhistoriska muséet i Stockholm. Där såg vi på en Cosmonovaföreställning som handlade om Cosmos (rymden, alltså). Jag som inte är särskilt intresserad av stjärnor, kometer, planeter osv, tyckte inte att det var världens roligaste direkt. Dessutom fick man jätteont i huvudet. Fast det var lite kul när Arash och dom fick skäll av en kvinna där för att de kastade pappersbitar neråt på "publiken", haha. Efter besöket där så fick vi sightseeing runt i Stockholm av Göran Karlsson. Tvivlar på om så många lyssnade.. Vi fick sedan gå runt fritt i staden i ca fem timmar. Jag gick med Siham och Julia och det var jättekul förutom att min mage trasslade jättemycket. Har haft ont nästan hela dagen.. jättejobbigt. Vi satte oss på Mcdonalds i två timmar och pratade jättemycket (och åt såklart). Det var riktigt trevligt. Kvällen kom och vi gick på Djungelboken på Kulturhuset. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte.. den var väl okej men alldeles för lång! tack gode gud för pausen efter en och en halv timme innan man skulle sitta där lika länge till. Så nu sitter jag här med en påse djungelvrål och bloggar. Magen har blivit en aning bättre men det gör fortfarande ont.. undrar vad det kan bero på. Jag köpte två klänningar idag också, jättesöta faktiskt. Jag lägger upp bild på dem imorgon :) puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0