stekigt

hejhej! Jag bloggade inte igår när jag kom hem eftersom det blev så sent och jag var heelt död. Vi drog till Vårdsätrabadet iallafall och rökte vattenpipa. (Vi = Jocke, Marcus, Simon, Tim, Majan, Maria F, Jessika B och Jag). Vi saknade Rebecka eftersom hon fortfarande var sjuk :/ . När solen började gå ner och myggen kom fram så cyklade vi hemmåt. Majan drog hem till mig och sen blev kvällen inte riktigt som planerad om man säger så.. haha.

Jag väcktes halv tolv, helt slut, av min käre granne Malin som tvingade med mig ut i solen och där har vi legat i flera timmar. Jag älskar verkligen det här vädret! Snart kommer Julia hit och vi ska ha picknick på kullarna i Bäcklösa med Siham. Sedan blir det grillning här hemma, One Tree Hill och en herrans massa plugg! Hej då så länge :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: hahah okej! Jag kommer fortfarande ihåg dom flesta texterna.. Men det måste ju nästan vara en standardpsalm för konfirmation isf.. Haft en bra dag annars ? (tror iofs inte att det finns dåliga dagar när vädret är såhär)

2008-05-11 @ 19:05:38
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så mycket :)

2008-05-12 @ 15:22:18
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Natalie

Svar: Nej, jag skulle vilja ha lite mer värme iofs, synd att den här veckan skulle bli regnig.. Jadå, det har jag väl, är astrött bara :) Haha ja, min lillebror är jättesöt, synd bara att man inte träffar honom så ofta =/

2008-05-12 @ 15:46:25
URL: http://nataliieee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0