stan igen

tja! det gick inge vidare för mig att fixa om headern, blev bara halvbra. Jag tror jag tar det i helgen nångång när jag har mera tid. Jag kom hem från stan för ett tag sen också. Idag gick jag med Niclas och Philip, det var riktigt skoj. Vi fick skynda oss som sjutton till frisören eftersom jag slutade så sent idag. Där satt jag och Niclas och underhöll oss själva som bäst. (vilket betyder att sno godis och kakor).. haha. Sedan blev det ännu en massa killaffärer eftersom vi skulle leta kostym åt Niclas också. Efter ett par timmar drog vi till subway och sen satte vi oss på bussen hem. Snart har jag dans som jag ska iväg på och imorgon är det blää-friidrottsdag på studenternas. usch.. jag tycker inte om såna dagar. Ses sen!

Kommentarer
Postat av: frees

Hahah håller med

2008-05-14 @ 22:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0