spännande på Desperate H.

Såg ni Desperate Housewives nyss? Det vart ju jättesorligt, tänk om Lynettes man och barn dog! Tänk vad hemskt det skulle vara alltså, att förlora hela sin familj. Nej, det vill jag inte ens tänka på.

Idag skulle jag bli hemma och plugga men det blev inte riktigt som planerat. Jag blev oerhört godissugen så jag ringde till Maria och frågade om hon var på. Det var hon tack och lov så jag tog Gittan bort till henne och sen drog vi till centrum och handlade. Det blev en massa tjejprat också, tänk att vi alltid har en massa nytt att prata om! När hon drog hem och pluggade så somnade jag på sängen i ett par timmar, det behövdes. Sen var det såklart Ugly Betty och DH som precis tog slut. Borde sätta mig ner med en filmrecension till svenskan och en engelskauppsats till imorgon. Vi ska skriva en spökhistoria och jag känner att min fantasi ligger på noll idag. Någon som har något tips om en spökhistoria? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha gittan äger ju :) 10km/h typ haha :)

2008-05-06 @ 22:15:01
URL: http://moobbad.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ja, det är gittan de! ;D

2008-05-06 @ 22:47:58
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: Fina - utbildad make up artist

okejokej, =) ska nog gå in på den butiken å se om de finns nåt löshår till mig idag ;) hehe! jag trode taj mahals var bra? ;) jodå happyhairs är bra, men jag har kört mycket med syntet hår, de är väl sådär, menfunkar ju en kväll =P Må gott! pusss

2008-05-07 @ 06:37:21
URL: http://hellofina.blogg.se
Postat av: Klaraa

Mathilda...vart köper du löshår ifrån??


Vill också göra (:

2008-05-07 @ 18:57:51
Postat av: Mathilda Hedstrand

Svar till Klara:
Taj Mahal i stockholm. de har ett mycket stort utbud och jag är säker på att du kan hitta någonting som är precis i din färg. Jag tycker dock inte om deras hållbarhet eftersom det slits väldigt snabbt. :)

2008-05-07 @ 19:14:31
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: Klaraa

ahaa okeej men har du det nu ellr?

2008-05-07 @ 22:01:45
Postat av: Mathilda Hedstrand

Ja, det har jag. Jag har i det varje dag. Har du fudnerat på att skaffa, eller? :)

2008-05-07 @ 22:39:49
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: Klaraa

Aa asså jag orkar inte vänta tills mitt hår växer
men du...hur länge har du haft det asså 6 mån 3 mån?
och hur mycket kostar det?

hoppas du kan svara :D

2008-05-08 @ 16:24:28
Postat av: Mathilda Hedstrand

Svar till Klara: Ja, jag förstår dig precis! sådär tänkte jag också förr. Jag skaffade mitt första någonstans i november förra året och det hade jag tills påsklovet. Då färgade jag om håret och köpte nytt som använder just nu. Du får rätt mycket i ett paket och jag skulle nog säga att ett paket räcker sisådär 4-5 månader. Priset varierar eftersom det finns olika kvalitéer men mitt kostar 500 kronor och det funkar rätt bra. Det finns ett som ska vara bättre än det jag har (vet inte om det är sant dock) som ligger på 800 kronor.

Hoppas att det besvarade det du undrade. Du får gärna fråga mer :)

2008-05-08 @ 16:38:15
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: Klaraa

haha tacck så mycket det är precis vad jag letar efter

tack mathilda

2008-05-08 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0